Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile de rezervare.
Prin efectuarea rezervarii se intelege de la sine ca sunteti de acord din toate punctele de vedere cu acesti termeni si conditii si cu modificarile ce pot interveni dupa efectuarea rezervarii . M&M Express isi rezerva dreptul de a modifica oricand si oricare dintre termenii si conditiile de aici si aceste modificari vor intra in vigoare dupa 24 ore dupa publicare. Daca nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii nu veti avea posibilitatea de a plasa comanda. Pentru a plasa o comanda, trebuie sa aveti varsta de minim 18 ani. Daca o persoana face o rezervare si o plata pentru inchirierea unui mijloc de transport la aeroport pentru un grup, se va considera ca persoana respectiva este reprezentanta grupului si ca a citit si a acceptat termenii si conditiile in numele tuturor.
Dupa consultarea ofertei de transfer aeroport, dvs aveti posibilitatea sa acceptati sau sa refuzati oferta. Daca acceptati oferta, inseamna ca dvs veti avea un contract direct cu M&M Express SRL. Contractul cu caracter obligatoriu intre dvs si M&M Express intra in vigoare in momentul in care noi vom trimite e-mail de confirmare a rezervarii dvs impreuna cu voucher-ul. E-mail-ul de confirmare contine un voucher sau un link catre voucher-ul dvs, in care vor fi scrisi termenii si conditiile rezervarii dvs. precum si numele nostru va aparea pe voucher impreuna cu datele de contact. Voucher-ul trebuie sa il tipariti si sa il prezentati soferului pentru a primi serviciul pe care le-ati rezervat.In cazul in care nu aveti posibilitatea sa tipariti voucher-ul, va rugam sa notati numarul acestuia pentru confirmare. Imposibilitatea prezentarii voucher-ului sau numarului, poate duce la refuzul furnizorului de a efectua serviciul rezervat. O cerere de rezervare nu inseamna o rezervare valida. Daca in termen de 24 ore de la trimiterea cererii nu primiti un raspuns, este responsabilitatea dvs de a lua legatura cu M&M Express la adresa de mail office@transferairport.ro sau la numerele de telefon afisate in rubrica contact.
Transportam animale de companie doar pe transfer privat, doar de dimensiuni mici si in cusca speciala, acreditata pentru transport de animale, conform legilor in vigoare.
1. Ce sunt cookies?
Cookies sunt fișiere mici care conțin litere și cifre care pot fi plasate pe dispozitivul dvs. când vizitați o pagină de internet sau utilizați o aplicație. Utilizăm cookies pentru a vă îmbunătăți experiența pe Platforma noastră, ținând minte preferințele dvs. De exemplu, pe multe pagini de internet de comerț electronic, dacă adăugați un articol la un coș de cumpărături online fără a finaliza procesul de ieșire, data viitoare când vizitați aceeași pagină de internet, puteți vedea același articol în coșul de cumpărături. Acesta este un exemplu despre modul în care cookies sunt folosite pentru a vă aminti preferințele. Fără utilizarea cookies experiența dvs. pe Platforma noastră va fi mai puțin personalizată.
Pentru mai multe informații despre cookies, consultați www.allaboutcookies.org.
2. De ce folosim cookies?
Cookies realizează diverse funcții, inclusiv facilitarea navigării și stocarea preferințelor dvs. pentru a vă arăta conținutul relevant și pentru a vă îmbunătăți experiența generală de utilizator.
Utilizăm cookies:
3. Ce tip de cookies și alte tehnologii folosim?
Platforma noastră utilizează următoarele categorii de cookies și tehnologii:
Platforma noastră poate conține referințe (links) către pagini de internet sau aplicații terțe, inclusiv cele ale partenerilor noștri. Rețineți că aceste pagini de internet terțe pot utiliza și cookies. Nu controlăm aceste pagini de internet terțe și nu suntem responsabili pentru cookies pe care le stabilesc sau le accesează. Dacă faceți clic pe una din aceste referințe sau aplicații, rețineți că fiecare dintre ele va avea politica proprie a cookies. Prin urmare, citiți politica de cookies a altor pagini de internet sau aplicații înainte de a le utiliza.
4. Avem cookies terțe sau plug-ins pe Platforma noastră?
Terții, cum ar fi rețelele de publicitate și furnizorii de servicii externe, precum analiza traficului de internet, pot utiliza cookies, balize web, kituri de dezvoltare software (SDK) sau tehnologii similare pentru a colecta informații despre vizita dvs. pe Platforma noastră. Nu avem control asupra utilizării acestor cookies terțe, care sunt guvernate de politicile de confidențialitate/cookies ale acelor terți.
Platforma noastră folosește și plug-in de la terți sub formă de buton de distribuire pentru Facebook si Twitter.
Acești terți ar putea lega interacțiunea cu platforma noastră cu contul dvs. Prin urmare, citiți politicile de confidențialitate ale acestor terți înainte de a da clic pe butonul de distribuire.
ALTE TRANSPORTURI TERESTRE DE CALATORI – RENT A CAR CU SOFER
Rezervarile se pot face online, telefonic sau prin email.
Pentru a plasa o comanda on line trebuie sa urmati pasii corespunzatori din pagina de rezervari a site-ului nostru. In momentul efectuarii rezervarii unui mijloc de tranport la aeroport nu este obligatorie plata unui avans. Costul serviciului se achita integral in momentul in care sunteti preluati de catre soferi.Plata se poate efectua numerar, in acest caz veti primi bon fiscal sau factura fiscala in functie de caz, sau puteti plati cu card de credit sau debit la pos-urile mobile aflate in fiecare autoturism. In cazul in care validarea cardului nu poate fi obtinuta si plata nu se face, ne rezervam dreptul de a refuza cererea dvs. de rezervare. Prin furnizarea detaliilor dvs. de plata cu cardul se intelege ca aveti autoritatea de a folosi cardul si ca vom putea debita imediat cardul cu o suma egala cu valoarea serviciilor prestate.
Toate comenzile trebuie sa fie plasate la cel putin 24 de ore inainte de ora intalnirii cu furnizorul de servicii. Toate rubricile din formularul de comanda marcate cu * sunt obligatorii. Va rugam sa le completati corect, deoarece in cazul in care comanda dvs. este acceptata, se va emite un voucher care va fi transmis la adresa de e-mail pe care ne-ati indicat-o in formularul de comanda sau prin comanda telefonica. M&M Express nu isi asuma responsabilitatea pentru neindeplinirea corespunzatoare a obligatiilor, daca informatiile furnizate de dvs au fost incomplete sau incorecte. Clientul trebuie sa informeze in formularul de comanda la rubrica “alte informatii” , daca doreste sa transporte bagaj suplimentar, echipament suplimentar agabaritic cum ar fi : scaun cu rotile, ski-uri, bicicleta.... etc, pentru a sti daca furnizorul are vehicul corespunzator pentru a onora aceasta comanda. Pentru astfel de cereri clientul poate fi taxat suplimentar de catre furnizor.
Prin completarea si transmiterea formularului de comanda declarati ca sunteti de acord si acceptati modul de calcul si pretul pentru serviciul solicitat. M&M Express are dreptul, de a refuza orice comanda trimisa de dumneavoastra. Noi nu garantam alocarea cu succes pentru fiecare cerere de rezervare. In cazul in care suntem in imposibilitatea de a accepta cererea dumneavoastra de rezervare(inchiriere) a unui vehicul de la sau catre aeroport va vom trimite un e-mail prin care incercam sa va oferim o alternativa, care poate include costuri suplimentare.
Va rugam sa ne anuntati cu privire la orice modificari survenite in rezervarea dvs cat de curand posibil. Va rugam sa consultati clauzele pentru politica noastra privind modificarile si anularile unei rezervari de transfer aeroport. Informatii de rezervare pe care ni le furnizati, la cerere, pot fi transmise de catre furnizor cu care aveti un contract, autoritatilor publice ale statului, cum ar fi vamale sau de imigrare, organele de cercetari, daca acestea solicita, conform legislatiei in vigoare.
Serviciul de transfer economic cu preluarea pasagerilor de la domiciliu nu poate fi onorat in situatia in care drumul de acces catre adresa indicata este necorespunzator.
(Exemplu : drum in constructie/ santier si/sau drum deteriorat.)
Bagajele admise pentru fiecare pasager sunt cele acceptate de companiile aeriene - BAGAJ DE CALA 23 kg SI UN BAGAJ DE MANA. Daca aveti bagaje suplimentare, acestea trebuiesc declarate in momentul in care faceti rezervarea ( inchirierea), la rubrica “alte informatii “, impreuna cu detalii si dimensiunile acestora. Bagajele suplimentare se taxeaza cu 20.- ron / bagaj. Furnizorul isi pastreaza dreptul de a refuza efectuarea serviciului daca se constata ca bagajele depasesc capacitatea portbagajului masinilor si nu au fost anuntate in prealabil, contin materiale periculoase, arme de foc, substante inflamabile, care ar putea pune in pericol siguranta pasagerilor sau a circulatiei, sau daca bagajele transportate contravin legilor in vigoare specifice fiecarei tari in parte . In acest caz nu se returneaza suma platita ca avans. Toate bagajele trebuiesc etichetate cu numele si numarul de telefon al proprietarului inclusiv codul de apelare international. Nu lasati documente sau bunuri de valoare in bagaje. In cazul pierderii sau furtului bagajelor furnizorul va raspunde pentru valoarea acestora decat in limita asigurarii pe care o are. Nu va prezentati la intalnirea cu Furnizororul, sau conducătorul auto sub influenta alcoolului sau a drogurilor . Furnizorul poate refuza efectuarea serviciului daca el considera ca poate fi pus in pericol de comportamentul unui pasager. Consumul de alcool, droguri si fumatul sunt strict interzise in interiorul vehiculelor. M&M Express nu raspunde de continutul bagajelor.
Plata pentru servicii se pot efectua in 2 feluri :
Plata integrala prin virament bancar, va fi platit in momentul in care se confirma rezervarea serviciului solicitat. Cererile de modificare a rezervarii dvs. trebuie sa fie trimise la noi, in scris, si nu vor intra in vigoare pana cand nu primiti confirmarea faptului ca s-a pus in aplicare schimbarea. Schimbarile pot fi facute de catre dumneavoastra, consultand mai intai sectiunea "Voucherul meu" din site si apoi prin e-mail cu cel putin 48 de ore înainte de calatorie la adresa office@transferairport.ro. Unele modificari pot fi supuse unei taxe care va trebui platita la destinatie . De exemplu : modificare locatie pick-up / drop off , modificare ora pick-up / drop off , modificare clasa masina , modificare nr de pasageri , modificare nume client , etc.
In cazul in care schimbarea reduce tariful serviciului , diferenta din suma platita ca avans va fi restituita, sub rezerva ca taxele bancare aferente acestei plati vor fi suportate integral de catre client. Daca taxele aferente platii sunt egale sau mai mari decat suma ce trebuie restituita clientului, aceasta operatiune nu se va mai efectua. Prin acceptarea acestor conditii clientul intelege si este de acord cu aceasta prevedere. Orice schimbari in momentul in care se ajunge la pick-up din cauza intarzierilor sau sosirea timpurie a zborului, sau a intarzierii colectarii bagajelor nu vor fi considerate ca modificari cu conditia ca acestea sa nu depaseasca 15 de minute fata de ora programata.
La transferurile regulate nu se permite depasirea orelor programate cu mai mult de 15 minute.
La transferurile private/ individuale/vip, la cererea pasagerului, soferul poate depasi ora programata pentru plecare dar nu mai mult de 2 ore. Stationarea se taxeaza cu 20.- ron la fiecare 30 de minute.
Politica de facurare si plata, inclusiv moneda tranzactionata;
Moneda tranzactionata RON
La solicitare se emite factura fiscala
Plata se face in avans : NUMERAR, VIRAMENT BANCAR , CARD SAU PLATA ONLINE
Cererile pentru a anula rezervarea ( inchirierea) unui mijloc de transport, trebuie sa fie trimise la noi, in scris, si nu vor avea efect decat daca sunt primite de noi. Anularea poate fi facuta de catre dumneavoastra, folosind sectiunea "Voucherul meu" sau trimitand un e-mail la adresa office@transferairport.ro
In cazul anularilor, se vor restitui banii platiti ca avans doar daca anularea a survenit cu minim 72 ore inainte de pick-up. Suma platita ca avans va fi restituita, sub rezerva ca taxele bancare aferente acestei plati vor fi suportate integral de catre client. Daca taxele aferente platii sunt egale sau mai mari decat suma ce trebuie restituita clientului, aceasta operatiune nu se va mai efectua. Prin acceptarea acestor conditii clientul intelege si este de acord cu aceasta prevedere. Pentru anularile venite cu mai putin de 72 ore inaintea calatoriei clientul accepta ca nu i se va returna suma platita in avans. In cazuri de forta majora M&M Express SRL poate anula in orice moment rezervarea unui mijloc de transport . In acest caz se vor returna integral banii clientului, pe cheltuiala M&M Express SRL , fara sa se plateasca despagubiri.
M&M Express isi rezerva dreptul de a refuza o rezervare in urmatoarele situatii :
- daca pasagerul este in stare de ebrietate
- daca pasagerul a consumat substante halucinogene
- daca pasagerul este agresiv verbal si/ sau fizic
- daca pasagerul nu are o igiena corespunzatoare, deranjand ceilalti pasageri
- daca pasagerul prezinta simptome de gripa sau alte boli contagioase
- daca pasagerul vine dintr-o zona afectata cu diferite forme de boli infectioase
In cazul tranzactiilor online cu cardul conform reglementarilor MasterCard si Visa sumele trebuie returnate in cardul initial de unde s-au primit banii, IN CAZUL IN CARE ANULAREA S-A FACUT CU 72 DE ORE INAINTEA EFECTUARII TRANSPORTULUI.
In cazul in care vom actiona ca agent de intermediere, contractul de servicii este intre dvs si furnizor, nu cu noi. In calitate de agent nu vom accepta nici o responsabilitate pentru seviciile indeplinite incorect sau incomplet de catre respectivul furnizor . Acceptam raspunderea noastra , daca greseala apartin angajatilor nostri . In acest caz limita maxima a raspunderii noastre este de doua ori suma platita catre M&M Express SRL. Orice cerere de despagubire venita in caz de deces sau vatamare corporala care rezulta din utilizarea serviciului trebuie sa se faca direct la furnizorul de servicii si se supune legilor si jurisdictiei tarii in care serviciul a fost furnizat. Daca ocazional apar erori pe site-ul nostru , imediat cum le vom observa sau ne vor fi sesizate de catre clienti, vom face toate eforturile pentru a le corecta cat mai curand posibil. Noi nu ne asumam responsabilitatea informatiilor continute de site , daca acesta este victima unor virusi informatici.
M&M Express nu poate rapunde pentru intarzierile datorate fenomenelor meteorologice si de trafic.
Toate comunicarile intre M&M Express SRL si dvs intervenite dupa rezervare, se efectueaza prin e-mail sau personal la sediul societatii. Va recomandam sa va cititi mesajele e-mail inainte de a incepe calatoria astfel incat sa luati cunostinta de orice modificari sau anulari cu privire la rezervarea dvs. Este responsabilitatea dumneavoastra sa ne furnizati informatii corecte si complete referitoare la adresa de e-mail si numarul de telefon mobil si sa ne informati cu privire la orice modificari. Este esential sa ne oferiti un numar de telefon mobil pe care va putem contacta in timpul calatoriei. In caz contrar M&M Express SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru mesajele ce trebuiau transmise catre dvs.
M&M EXPRESS SRL
RO 21807926
J8/1438/2007
SEDIU SOCIAL ; CALEA BUCURESTI NR.102, BRASOV
PUNCT DE LUCRU : STR. G.BARITIU NR.12, BRASOV
TEL. +40-744907907, +40-742224242, +40-268310444
EMAIL ; office@transferairport.ro
Orice intrebare sau cerere de rambursare in ceea ce priveste serviciile, trebuie adresata in scris catre M&M Express SRL, la adresa : reclamatii@transferairport.ro
Termenii si conditiile prezentate se supun legilor din Romania. Prin acceptarea acestor termeni si conditii, va dati acordul in mod expres ca orice litigiu sa se supuna jurisdictiei exclusive a instantelor romanesti.
M&M Express SRL garanteaza confidentialitatea informatiilor receptionate.