Politica de confidențialitate

În contextul modificării Legislației Europene privind protecția datelor personale, M&M EXPRESS se aliniaza noilor reglementări referitoare la colectarea, procesarea și stocarea acestora.
Am dori să vă informăm cu privire la Politica noastra de confidentialitate pentru a evidenția noile reguli.
Vă respectăm confidențialitatea și considerăm că este important să înțelegeți cum trebuie să vă gestionați datele personale.


Ce s-a schimbat?

Politica noastră de Confidențialitate modificată vă ajută să aveți o imagine mai clară cu privire la informațiile pe  care le deținem cu privire la dvs, cum le folosim și ce drepturi aveți. Vă recomandăm să le citiți.

Aceste modificări introduc în special mai multă transparență cu privire la serviciile noastre.

Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile revizuite vor intra în vigoare din data de 25 Mai 2018.
Dacă veți continua să utilizați platforma noastră de rezervari după acea dată, înseamnă că sunteți de acord aceste  noi versiuni. Desigur, puteți modifica cu ușurință setările din cont în orice moment.

Dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactati.


Această versiune a Politicii de Confidențialitate va intra în vigoare din 25 Mai 2018.
M&M Express prelucrează datele cu caracter personal ale Utilizatorilor de rezervari online și care folosesc Serviciile noastre.
În cadrul acestei Politici de Confidențialitate, dorim să vă informăm ce date cu caracter personal procesăm și  cu ce scop.
M&M Express este operatorul de date care procesează datele dumneavoastră cu caracter personal.
Citiți cu atenție aceste informații, pentru a înțelege modul în care prelucrăm datele cu caracter personal și care sunt drepturile dumneavoastră.

Notificare privind confidențialitatea
Această Notificare privind confidențialitatea explică modul în care colectăm, folosim și protejăm orice informație despre dumneavoastră. De asemenea, vă spune și cum să ne contactați dacă aveți întrebări despre aceasta, iar noi vă vom răspunde cu drag. Dacă sunteți interesat de ceea ce facem cu cookie-urile și tehnologiile similare, consultați Declarația noastră despre cookie-uri.
Putem modifica această Notificare din când în când; așa încât vă rugăm să verificați din nou aici pentru orice actualizări.
Oferim o gamă largă de servicii de transport in regim de rent a car cu sofer online, inclusiv produse și servicii, prin intermediul propriilor noastre site-uri, aplicații mobile, e-mailuri și mesaje text („platforme"). De asemenea, realizăm acest lucru și prin intermediul site-urilor partenerilor noștri de afaceri, rețele sociale și alte platforme. Această Notificare se aplică tuturor datelor cu caracter personal pe care le colectăm în timp ce realizăm acest lucru sau când ne contactați prin e-mail, chat live, telefon sau postare. Partenerii noștri de afaceri sunt rugați să viziteze Declarația noastră despre confidențialitate și cookie-uri pentru partenerii de afaceri pentru a înțelege cum sunt procesate datele personale ca parte a relației noastre de afaceri.

Datele cu caracter personal pe care ni le furnizați
Nu vă putem ajuta să faceți o rezervare sau să solicitați o ofertă fără anumite informații. Când faceți oricare dintre aceste lucruri, vă cerem informațiile de care avem nevoie pentru a vă oferi ceea ce doriți. Acestea sunt lucruri standard și pot include numele, vârsta, adresa și datele de contact (e-mail, adresă și număr de telefon). De asemenea, acesta poate include și informațiile despre de plată.
În plus, putem colecta informații de pe calculatorul dvs. atunci când utilizați una dintre platformele noastre, chiar dacă nu efectuați o rezervare. Aceasta poate include adresa IP, navigatorul pe care îl utilizați și setările de limbă. Există, de asemenea, situații în care primim informații despre dvs. de la terțe părți sau colectăm automat alte informații. Aceasta este o prezentare generală a informațiilor pe care le colectăm. Doriți să aflați mai multe?

Datele cu caracter personal pe care ni le furnizați
Stocăm și folosim informațiile pe care ni le oferiți. Când efectuați o rezervare, avem nevoie cel puțin de numele dvs., adresa de e-mail, numărul dvs de telefon, adresa de unde urmeaza sa fiti preluați și sa incheiati calatoria precum și informațiile de plată. Am putea solicita de asemenea adresa dvs. de domiciliu, numărul zborului dvs și data nașterii precum si varsta copilului minor care urmeaza sa calatoreasca.( pentru a putea pune la dispozitia lui scoica, scaun sau inaltator in functie de varsta).
Dacă ne contactați (de exemplu prin telefon, prin e-mail sau prin rețelele sociale), vom colecta informații de la dvs. și de acolo.
După efectuarea rezervării, vă putem solicita să oferiți o recenzie pentru a ne ajuta să îmbunătățim serviciile și pentru a ne ajuta să ne asigurăm că viitorii clienți vor obține exact ceea ce caută.
Există și alte modalități prin care ne puteți furniza informații. De exemplu, dacă navigați de pe dispozitivul mobil, puteți împărtăși locația dvs. curentă cu noi, pentru a vă oferi cele mai bune servicii posibile. Pentru a face lucrurile mai ușoare ati putea deschide un cont de utilizator, care vă permite să vedeți și să vă gestionați rezervările, precum și să salvați setările personale de asemenea, facilitează efectuarea rezervărilor viitoare.

Datele cu caracter personal pe care ni le furnizați despre alte persoane
Puteți face o rezervare în numele altcuiva, de exemplu un prieten, membru de familie sau coleg. Dacă faceți acest lucru, asigurați-vă că acea persoană știe că ne dați detaliile sale și că a acceptat modul în care îi gestionăm datele cu caracter personal (după cum este descris în această Notificare). Aceasta este responsabilitatea dvs.

Date cu caracter personal colectate automat
Când efectuați o rezervare, înregistrăm pe ce platformă a fost făcută și cum ați ajuns la platforma noastră (de exemplu, dacă ați venit de pe un alt site).
Chiar dacă nu ajungeți să efectuați o rezervare, putem colecta automat anumite informații când vizitați platformele noastre. Aceasta poate să includă adresa dvs. IP, paginile pe care le-ați vizitat, browserul pe care îl utilizați și informații despre clicuri. Ar putea să includă, de asemenea, informații despre sistemul de operare al calculatorului, versiunea sa de aplicație, setările de limbă, setările și caracteristicile specifice dispozitivului și datele care identifică dispozitivul.
Dacă utilizați un dispozitiv mobil, putem colecta, de asemenea, detalii despre locație. Și putem analiza și prelucra datele de bază referitoare la aplicațiile instalate pe acesta (de exemplu nume, descriere și categorie).

Date cu caracter personal pe care le primim de la alte companii
De asemenea, putem obține informații despre dumneavoastră de pe platformele rețelelor sociale, de la partenerii noștri de afaceri, și alte terțe părți. De exemplu:

  • Lucrăm cu parteneri de afaceri afiliați pentru a oferi serviciile noastre pe alte platforme. Când efectuați o rezervare pe una dintre aceste platforme, se poate să împărtășim datele dvs. cu caracter personal cu acestea, iar acestea pot împărtăși datele dvs. personale cu noi.
  • Companiile care furnizează serviciile pe care le-ați rezervat prin intermediul platformelor noastre ar putea fi nevoite să ne trimită informații despre dvs. - de exemplu, dacă rezervarea dvs. duce la o reclamație de asigurare sau o dispută ce privește serviciul pentru clienți.
  • De asemenea, partenerii noștri de afaceri ne pot trimite informații despre dvs. care ne pot ajuta să vă afișăm anunțuri mai relevante.

Putem combina oricare dintre aceste informații cu informațiile pe care ni le oferiți direct.
Consultați „De ce colectăm și folosim datele dvs. cu caracter personal?" pentru detalii.

De ce colectăm și folosim datele dvs. cu caracter personal?
Vă solicităm datele cu caracter personal pentru a vă putea rezerva mașina (sau orice altceva de care aveți nevoie pentru rezervarea dvs.) și a ne asigura că beneficiați de cel mai bun serviciu posibil. De asemenea, o folosim pentru a vă contacta și a vă informa despre cele mai recente propuneri și oferte speciale. Acestea sunt principalele motive pentru care colectăm datele dvs. cu caracter personal, dar există și alte motive. Doriți să aflați mai multe?

De ce colectăm și folosim datele dvs. cu caracter personal?
Putem folosi datele dvs. cu caracter personal în următoarele moduri:

  • Rezervări: În primul rând, folosim datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a realiza și a gestiona rezervarea dumneavoastră și pentru a va transmite detaliile necesare privind serviciul rezervat.Aceasta include trimiterea de comunicări în legătură cu rezervarea dumneavoastră, precum confirmări, modificări și mementouri.
  • Serviciu clienți: Oferim un serviciu de informare clienți . Echipa noastra de la serviciul clienți are nevoie de detaliile dumneavoastră pentru a vă ajuta să faceți o rezervare, de exemplu, sau pentru a vă răspunde la întrebările pe care le-ați putea avea înainte, în timpul sau după rezervare.
  • Recenzii clienți: Putem folosi datele dvs. de contact pentru a vă trimite un chestionar scurt despre rezervarea dvs. Acest lucru ne ajută să înțelegem și să îmbunătățim serviciul nostru și serviciile oferite de partenerii noștri de afaceri.
  • Facilitățile contului: Pentru a face lucrurile mai ușoare, puteți crea un cont de utilizator pe platformele noastre. Acest lucru presupune furnizarea datelor cu caracter personal și vă permite să efectuați o serie de lucruri utile. Puteți să vă gestionați rezervările, setările și preferințele personale. De asemenea, facilitează efectuarea rezervărilor viitoare.
  • Activități de marketing: De asemenea, folosim datele dvs. cu caracter personal pentru activitățile de marketing, care pot include:
    • Contactarea dumneavoastră prin poștă, telefon, e-mail sau SMS (în funcție de detaliile de contact pe care ni le oferiți) cu ultimele noastre știri, oferte speciale, reduceri și actualizări, inclusiv detalii despre produsele și serviciile noastre (și/sau cele ale companiilor noastre din grup sau ale partenerilor de afaceri ). Vă puteți dezabona oricând rapid și ușor de la aceste comunicări de marketing – dați clic pe linkul "dezabonare" .
    • Contactarea prin telefon, e-mail sau SMS cu informații despre rezervarea dumneavoastra.
    • Afișarea de oferte relevante pe platformele noastre sau pe site-uri web ale unor terțe părți, inclusiv site-uri de rețele sociale.
  • Comunicarea cu dvs.: Pot exista alte momente când vă vom contacta prin telefon, e-mail sau SMS. Pot exista o serie de motive pentru aceasta, inclusiv:
    • Răspunsul la și tratarea oricărei solicitări pe care ați făcut-o.
    • Trimiterea prin e-mail a unui memento pentru o rezervare pe care nu ați finalizat-o, pentru a vedea dacă aveți nevoie de ajutor cu aceasta.
    • Trimiterea unui chestionar sau a unei invitații de a realiza o recenzie a experienței dvs.
    • Trimiterea altor materiale legate de rezervarea dvs., cum ar fi modul în care ne puteți contacta pe noi (sau o altă companie) dacă aveți nevoie de ajutor în timpul rezervării.
    • Trimiterea unui rezumat al rezervărilor dvs. anterioare.
    • Trimiterea de alte mesaje administrative, care pot include alerte de securitate, chiar dacă nu aveți o rezervare viitoare.
  • Studiu de piață: Vă putem solicita să participați la studii de piață. Toate datele cu caracter personal suplimentare pe care ni le oferiți ca parte a acestui studiu vor fi utilizate numai cu acordul dvs.
  • Detectarea și prevenirea fraudei: Pentru a vă oferi un serviciu sigur și demn de încredere, folosim datele dvs. cu caracter personal pentru a detecta și preveni frauda și alte activități ilegale sau nedorite. În mod similar, putem utiliza datele cu caracter personal în scopuri de securitate și evaluare a riscurilor, care pot include verificarea utilizatorilor și a rezervărilor. Acest lucru poate însemna că uneori este posibil să punem în așteptare anumite rezervări.
  • Îmbunătățirea serviciilor noastre: Analizăm datele cu caracter personal pentru a ne ajuta să sporim funcționalitatea și calitatea serviciilor noastre online și să îmbunătățim întreaga experiență a utilizatorilor. Întotdeauna lucrăm pentru a face platformele noastre mai ușoare și mai plăcute de utilizat.
  • Recenzii clienți: După rezervare, vă putem invita să oferiți o recenzie despre serviciile pe care le furnizăm noi sau partenerii noștri de afaceri. Recenzia dvs. va ajuta clienții viitori să facă alegerea potrivită și ne va ajuta partenerii de afaceri să își îmbunătățească serviciile pe care le oferă. Prin trimiterea unei recenzii, sunteți de acord că aceasta poate fi afișată. Puteți face o recenzie anonimă sau pur și simplu introduce prenumele și locația țării.
  • Monitorizarea apelurilor: Este posibil să înregistrăm apeluri telefonice și/sau să permitem altor persoane să le asculte, să ne ajute să-i instruim pe colegii noștri și să ne asigurăm că oferim în mod continuu un serviciu de cea mai bună calitate. Ștergem în mod automat înregistrările după o anumită perioadă de timp, cu excepția cazului în care avem motive întemeiate să nu o facem (de exemplu, când credem că există dovezi de fraudă).
  • Scopuri juridice: În cele din urmă, în anumite cazuri, este posibil să fie necesar să utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a rezolva dispute juridice, pentru investigații de reglementare, din motive de conformitate sau pentru a ne asigura că aplicăm cu exactitate termenii și condițiile noastre.

Pentru a vă procesa astfel datele cu caracter personal, ne bazăm pe următoarele temeiuri juridice:

  • Executarea unui contract: Trebuie să folosim datele dvs. cu caracter personal pentru a îndeplini orice contract pe care l-ați încheiat cu noi. De exemplu, atunci când rezervați transportul, trebuie să vă transferăm detaliile de rezervare  șoferului care va este alocat, pentru a fi sigur ca sunteti asteptat la locul corect.
  • Interese legitime: Putem folosi informațiile dvs. pentru „interesele noastre legitime" (un termen care se aplică oricărui lucru despre care credem că este o parte esențială a desfășurării eficiente a afacerii noastre – în același timp cu respectarea drepturilor dvs. și a legii). De exemplu, pentru a vă oferi cel mai potrivit conținut pe platformele noastre, inclusiv e-mailurile și buletinele noastre de știri; pentru îmbunătățirea și promovarea produselor și serviciilor noastre; și în scopuri administrative.
  • Consimțământ: Ne putem baza pe consimțământul dvs. de a utiliza datele dvs. cu caracter personal în anumite circumstanțe, de exemplu în scopuri de marketing direct. Vă puteți retrage acordul în orice moment  prin email la office@transferairport.ro menționând „Confidențialitate" pe linia subiectului.

Cu ce părți terțe împărtășim datele dvs. cu caracter personal – și de ce?
Există un număr de parteneri de afaceri diverși integrați în serviciile pe care le furnizăm și, în anumite situații, putem partaja cu aceștia datele dumneavoastră cu caracter personal. În cele mai multe cazuri, pur și simplu transmitem detaliile dumneavoastră de rezervare partenerilor de afaceri care ne ajută să livrăm serviciul pe care îl solicitați. De asemenea, vom partaja datele dumneavoastră cu alte terțe părți, care pot include furnizori de servicii de plată, parteneri de publicitate și în unele cazuri – autoritățile. Acestea sunt motivele principale pentru care am partaja datele dumneavoastră personale. Doriți să aflați mai multe?
Cu ce părți terțe împărtășim datele dvs. cu caracter personal – și de ce?

  • Agentiile de turism care lanseaza rezervari pe platforma M&M Express . Aceste detalii pot include numele, vârstă, datele de contact (e-mail, adresă și număr de telefon), data nașterii , detaliile de zbor  și toate preferințele pe care ni le-ați comunicat în momentul rezervării. Dacă există o dispută privind rezervarea sau acoperirea de asigurare sau orice alt tip de problemă ce privește serviciul clienți, se poate să fim nevoiti să furnizăm  câteva informații despre procesul de rezervare, precum și despre disputa în sine. Aceasta poate include o copie a confirmării de rezervare, pentru a dovedi că a fost făcută o rezervare, precum și orice informație referitoare la plângerea dvs. Rețineți că orice informații pe care le furnizați direct companieicompaniilor care furnizează mașina și/sau produsele aferente vor fi stocate și utilizate în conformitate cu propriile notificări de confidențialitate și termenii și condițiile lor.
  • Partenerii noștri de afaceri: Lucrăm cu parteneri de afaceri din întreaga lume. Unii dintre partenerii noștri oferă sau promovează serviciile noastre, ajutându-i și pe ceilalți parteneri de afaceri să ofere și să isi promoveze propriile servicii legate de călătorie . Acest lucru poate însemna că serviciile lor sunt integrate în platformele noastre. Când efectuați o rezervare pe una dintre platformele partenerilor noștri de afaceri, ei ne vor trimite câteva dintre datele cu caracter personal pe care le-ați furnizat. În mod similar, putem trimite partenerilor noștri de afaceri câteva date cu caracter personal referitoare la rezervarea dvs. Aceasta ar putea fi, de exemplu, pentru a îi ajuta să își analizeze afacerea sau să își desfășoare programele de fidelitate. Ar putea fi, de asemenea, pentru a vă putea trimite lucruri precum oferte speciale, dar numai dacă v-ați dat acordul pentru aceasta. Dacă partenerul de afaceri oferă asistență pentru serviciul clienți, le vom trimite detaliile rezervării dvs. de care au nevoie pentru a vă oferi asistența de care aveți nevoie. În oricare dintre aceste cazuri, gestionarea datelor dvs. cu caracter personal este guvernată de notificările de confidențialitate ale acestor parteneri de afaceri. Când efectuați o rezervare pe site-ul web al unui partener de afaceri, citiți notificarea privind confidențialitatea pentru a vedea cum vă gestionează datele cu caracter personal. Când cumpărați un produs sau un serviciu furnizat de unul dintre partenerii noștri de afaceri, îi vom trimite datele cu caracter personal de care are nevoie pentru a-l furniza. În cele din urmă, de asemenea, este posibil să facem schimb de informații despre utilizatorii noștri cu partenerii de afaceri în scopuri de detectare/prevenire a fraudei, dar numai ce este strict necesar.
  • Autorități competente: Putem să vă împărtășim datele cu caracter personal cu autoritățile guvernamentale sau de investigație dacă suntem obligați să facem acest lucru prin lege (sau orice reglementare ). Aceasta include ordine judecătorești, citații și ordine care decurg din procese legale și investigații penale. De asemenea, putem divulga datele dvs. cu caracter personal dacă este strict necesar pentru prevenirea, detectarea sau urmărirea în justiție a fraudei și altor acte criminale. Și ar putea fi necesar să dezvăluim date cu caracter personal autorităților competente pentru a proteja și apăra drepturile sau proprietățile noaste sau drepturile sau proprietățile partenerilor noștri de afaceri.
  • Furnizori de servicii de terță parte: Putem utiliza furnizori de servicii de terță parte pentru a procesa datele dumneavoastră personale în numele nostru și pentru a ne sprijini în furnizarea serviciilor noastre. De exemplu, le putem folosi pentru a vă contacta sau pentru a trimite informațiile de rezervare în numele nostru către compania care furnizează serviciul sau pentru a gestiona aspecte ale site-ului, centrelor de apel sau activităților de marketing proprii. De asemenea, putem utiliza furnizori de servicii de terță parte pentru servicii de cercetare a pieței și de detectare și prevenire a fraudei, inclusiv servicii de screening antifraudă. Aceste terțe părți sunt obligate să respecte clauzele de confidențialitate și nu au voie să utilizeze datele dumneavoastră cu caracter personal în alte scopuri.
  • Parteneri de publicitate: Este posibil să vă împărtășim adresa dvs. de e-mail și alte date personale cu parteneri de publicitate terți, pentru a ne asigura că vedeți reclame relevante atunci când comercializăm serviciile noastre prin parteneri de afaceri terți. De asemenea, lucrăm cu rețele de publicitate terțe pentru a comercializa servicii pe alte platforme și cu furnizori terți care ne ajută să ne analizăm datele proprii. Toate aceste părți terțe vor fi obligate să încheie acorduri de confidențialitate și nu vor putea să utilizeze datele dvs. cu caracter personal în alte scopuri. Pentru mai multe informații despre anunțuri personalizate și alegerile dvs., citiți „Cum și de ce folosim aceste tehnologii?" și „Este alegerea dvs.: Înscriere și renunțare .
  • Furnizori de servicii de plată și alte instituții financiare: De asemenea, colaborăm cu furnizori de servicii de plată terți pentru a organiza plăți sau garanții de plată. Dacă dvs. (sau deținătorul cardului bancar utilizat pentru efectuarea rezervării) solicitați o returnare a plății, este posibil să trebuiască să împărtășiți anumite detalii de rezervare furnizorului de servicii de plată și instituției financiare relevante. Aceasta poate include o copie a confirmării rezervării dvs. sau adresa IP utilizată pentru a face rezervarea. De asemenea, putem împărtăși informații cu instituțiile financiare relevante, în cazul în care considerăm că este necesar, în scopuri de detectare și prevenire a fraudei.

Cum sunt partajate datele dumneavoastră personale în cadrul M&M Express SRL?
Este posibil să primim date personale despre dumneavoastră de la alte companii- Agentii de turism sau să partajăm datele dumneavoastră personale cu acestea în următoarele scopuri:

  • să furnizeze servicii (inclusiv pentru a face, administra și gestiona rezervări sau pentru a gestiona plățile);
  • să furnizeze servicii de asistență pentru clienți;
  • să detecteze, să prevină și să investigheze frauda, alte activități ilegale și încălcări ale datelor;
  • în scopuri analitice și de îmbunătățire a produselor;
  • să ofere oferte personalizate sau să vă trimită materiale de marketing cu consimțământul dumneavoastră sau în conformitate cu legea aplicabilă;
  • să asigure respectarea legilor aplicabile.

Pentru scopurile 1-5, ne bazăm pe interesul nostru legitim de a partaja și de a primi date cu caracter personal.
În scopul 6, ne bazăm, în cazurile în care se aplică, pe respectarea obligațiilor legale (cum ar fi solicitările venite din partea autorităților oficiale).
Cum ne putem folosi de dispozitivele mobile?
Oferim versiuni ale site-ului nostru obișnuit care au fost optimizate pentru navigarea de pe dispozitive mobile și tablete. Acestea colectează și procesează datele dvs. cu caracter personal în același mod ca și celelalte platforme ale noastre și vă permit, de asemenea, să faceti rezervari online.

Cum ne putem folosi de dispozitivele mobile?
Pentru a vă oferi un serviciu mai bun și un marketing mai relevant, este posibil să folosim ceva cunoscut sub denumirea de „cross-device tracking" (urmărirea pe mai multe dispozitive). Aceasta înseamnă doar că ne uităm la modul în care folosiți platformele noastre pe mai multe dispozitive: de exemplu, am putea combina datele de pe telefonul mobil și de pe calculatorul de acasă. Este ceva pentru care putem folosi sau nu cookie-uri (pentru mai multe despre cookie-uri și tehnologii similare, consultați Declarația despre cookie-uri proprie).
Pentru a ne asigura că găsiți oferte care sunt mai probabile să vă intereseze în buletinul nostru de știri, analizăm căutările pe care le faceți și serviciile pe care le rezervați pe mai multe dispozitive, odată ce v-ați autentificat la contul dvs. de utilizator. Dacă nu doriți să facem acest lucru, trebuie doar să vă deconectați înainte de a naviga sau să vă dezabonați de la buletinul nostru de știri.

Ce proceduri de securitate aplicăm pentru a vă ocroti datele cu caracter personal?
Sistemele și procedurile noastre de afaceri asigură că luăm toate măsurile rezonabile pentru a vă proteja datele cu caracter personal și pentru a le ocroti împotriva utilizării necorespunzătoare sau neautorizate, în conformitate cu legile europene privind protecția datelor. De asemenea, avem proceduri și restricții specifice de securitate (atât tehnice, cât și fizice) care limitează accesul la și utilizarea oricăror date cu caracter personal pe care le deținem. Numai personalul autorizat poate accesa datele cu caracter personal – și i se permite să facă acest lucru numai din motive specifice, autorizate.

Cum tratăm datele cu caracter personal ale copiilor?
Nu ne direcționăm serviciile catre copii cu vârsta sub 18 ani. Pentru copiii cu vârsta sub 18 ani, utilizarea oricărui serviciu este permisă numai dacă este însoțit de un părinte sau de un tutore. Este posibil să primim informații despre copii în anumite situații, de exemplu ca parte a unei rezervări sau în legătură cu un litigiu privind serviciul clienți. Dacă se întâmplă acest lucru, vom colecta și utiliza acele informații numai cu acordul părintelui sau tutorelui copilului. Ne rezervăm dreptul de a șterge orice informație pe care o putem primi de la un copil sub această vârstă sau fără consimțământul valabil al unui părinte sau tutore.

Cum puteți controla datele cu caracter personal pe care ni le-ați dat?
Aveți dreptul, sub rezerva unor excepții legale, de a accesa, corecta sau șterge orice date cu caracter personal pe care le păstrăm în legătură cu dvs. și să vă opuneți prelucrării datelor dvs. cu caracter personal. Puteți solicita informațiile personale pe care le detinem si sa aplicati oricare dintre aceste drepturi. Dacă faceți acest lucru, vă vom cere informații suplimentare pentru a vă confirma identitatea, pentru a păstra informațiile dvs. în siguranță și vom trata solicitarea dvs. în conformitate cu legislația aplicabilă în domeniul protecției datelor din Europa. Vă puteți actualiza sau șterge contul de utilizator în orice moment autentificându-vă pe site-ul nostru.
Când faceți o rezervare sau solicitați o ofertă, vă întrebăm dacă doriți să vă înscrieți să primiți e-mailuri de marketing. Puteți să renunțați în orice moment dând clic pe „dezabonare" în oricare dintre aceste e-mailuri de marketing sau prin actualizarea preferințelor dvs. de e-mail în contul dvs. de utilizator.

Cine este responsabil pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pe platformele noastre?
M&M Express SRL controlează prelucrarea datelor cu caracter personal pe platformele sale. Dacă aveți întrebări, preocupări sau comentarii referitoare la practicile noastre sau la această Notificare privind confidențialitatea, trimiteți un e-mail la office@transferairport.ro menționând „Confidențialitate" pe linia subiectului și vom reveni imediat înapoi la dvs. Când vine vorba de confidențialitate, suntem întotdeauna fericiți să stăm de vorbă.

Ce ar trebui să faceți în cazul încălcării confidențialității?
Dacă considerați că v-am încălcat dreptul la confidențialitate, vă rugăm să ne informați trimițându-ne un email la reclamatii@transferairport.romentionand „Confidentialitate”. Acest lucru ne permite să investigăm situația cât mai curând posibil.

Această Politică de Confidențialitate poate fi schimbată?
M&M Express are dreptul de a modifica sau completa Politica de Confidențialitate oricând, afișând Politica de Confidențialitate modificată pe Platforma Online. Vă vom informa printr-un e-mail în cazul în care o modificare sau o completare vă va prejudicia semnificativ drepturile sau obligațiile sau vi se va aduce la cunoștință în timpul utilizării Serviciului. Versiunea în limba Romana a Politicii de Confidențialitate este versiunea originală, celelalte limbi sunt doar traducerile. În eventualitatea unei incompatibilități, versiunea in limba Romana va fi cea care va prevala.

Contact
Dacă aveți întrebări cu privire la Politica de Confidențialitate, ne puteți contacta oricând;
M&M Express SRL
Brașov, str. Iuliu Maniu nr. 37, Cod poștal: 500091
Telefon : 0268-310444 ( luni – vineri intre orele 10:00 – 18:00 )
Email : office@transferairport.ro